^^

Friday, September 11, 2009

music


这个星期真的是死伯忙lo
那个阿赛门
真的是越作越不爽

还有PJroutine
还是没有排好

算了啦
不讲这些了



讲我最喜欢的音乐

最近
越来越喜欢听歌了
我听歌的类型有很多种lo

只要是好听的我都蛮喜欢的

其实仔细分析我喜欢的歌手
看我旁边那些歌星就知道了

我发现我非常喜欢创作型歌手
尤其是超会弹吉它的歌手


就比如最近
超喜欢方大同
尤其是他唱的红豆
真的感觉和王菲不一样勒
他唱出他自己的风格lo
很有味道



有时候有时候 我会相信一切有尽头

相聚离开都有时候 没有什么会永垂不朽

可是我有时候 宁愿选择留恋不放手

等到风景都看透 也许你会陪我看细水长流

超好听的
他真的超有实力的
佩服佩服


然后噢
除了方大同
我还有其他喜欢的歌手
就是jason mraz
其中一首就是
Mr Curiosity




他的曲真的很配他的词
perfect match

他的chorus和结尾非常有意思


I'm looking for love this time
Sounding hopeful but it's making me cry


Love is blinding when your timing's never right
Oh but who am I to beg for difference
Finding love in a distant instant
But I don't mind
Oh love at least I tried, well I tried...


晚上带上耳机
静静地听这些歌曲
会有莫名的感动
真的

真的听出耳油


好啦
就讲到这些啦
希望也有人会欣赏这么好听的歌曲

4 comments:

ju said...

我刚刚爱上了方大同那首"狂潮"!哈哈~
还有什么好歌推荐?

wind said...

tat 狂潮 is khalil fong sing 關菊英 d version .

This timeless soundtrack all is 翻唱 other ppl d song .

But he really remain his own style
especially his accent will make u feel like it is his song , nt other ppl d song.

In my opinion la , i think whole album really quite nice .

U may listen to La Bamba which is spanich song.

Red bean which is frm 王菲

Moon River which is simple bt very touch if u listen it clearly without any disturb

ju said...

yeah..i did download the whole album..all also very nice..but the moon river toooo slooow...i really feel like sleeping while listening..hahaha

i meant his old songs? other than this album?

wind said...

haha... moon river will feel asleep when u r tired .. lol

older one a ...
singalongsong lo ...
or stand by me ....

old one nt very special lo for me ...
only few song i like only ...
some i din listen o ...
so cant give comment ...

帮个忙吧 :)